Νέα «βόμβα» στο υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας.


Νέα «βόμβα» αναμένεται να σκάσει λίαν προσεχώς στο υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας και μάλιστα από τον ίδιο άνθρωπο!

Από τον πρώην Επιθεωρητή του Κλάδου Ελέγχου Εμπορικών Πλοίων, τον άνθρωπο που ξεσκέπασε φέτος την άνοιξη, το σκάνδαλο των ελλιπέστατων ελέγχων ασφαλείας στα ελληνικά πλοία της ακτοπλοΐας και τον οποίο ο πρώην υπουργός Μανώλης Κεφαλογιάννης απειλούσε με απόταξη.

Ο Κεφαλογιάννης βέβαια ήταν εκείνος που τελικά πήγε σπίτι του μετά τις εκλογές της 16ης Σεπτεμβρίου 2007, ενώ ο Επιθεωρητής Λεωνίδας Νικολάτος, διότι περί εκείνου πρόκειται, έμεινε πίσω για να υπενθυμίσει σε όλους, από τον νέο υπουργό Γιώργο Βουλγαράκη μέχρι και τον τελευταίο άνθρωπο του λιμανιού, ότι υπάρχουν ακόμα κάποιες σοβαρές εκκρεμότητες...

Ο Νικολάτος, να υπενθυμίσω σε όσους δεν τον θυμούνται, φέτος το Πάσχα, συμπτωματικά τις ημέρες του ναυαγίου του κρουαζιερόπλοιου Sea Diamont στη Σαντορίνη, είχε κάνει τρομερές αποκαλύψεις στη «Ζούγκλα» του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου. Όπως εξομολογείται ο ίδιος στους φίλους του, χρησιμοποίησε την εκπομπή ως ύστατη γραμμή αμύνης, επειδή οι βαρύτατες καταγγελίες που είχε υποβάλλει -πολλούς μήνες πριν, εγγράφως στον υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας, στους προϊσταμένους του Ναυτοδικείου, της Εισαγγελίας Πειραιά, στον προϊστάμενο του Αρείου Πάγου, ακόμα και στον ίδιο τον πρωθυπουργό Κ. Καραμανλή, βραχεικυκλώνονται από τα λαμόγια με αποτέλεσμα να μην γίνεται κανένας ουσιαστικός έλεγχος για την τήρηση ή μη των κανόνων ασφαλούς ναυσιπλοΐας στις ελληνικές θάλασσες.

Σχόλια

Ο χρήστης ange-ta είπε…
Κοίτα τώρα,
αυτοί που φωνάζουν, ότι δεν γίνονται έλεγχοι, κατά βάθος εννοούν, ότι δεν υπάρχει ακόμα πιο πολύ γραφειοκρατία!!!
Λοιπόν στην Ελλάδα, όσο στραβά είναι πάρα πολλά πράγματα, τόσο καλά δουλεύει η ναυτιλία.
Αν σκεφτείς ότι κόβονται εκατομμύρια εισιτήρια κάθε χρόνο, ότι κυκλοφορούν περί τα 20.000 πλοία κάθε είδους, σε μία τόσο μικρή περιοχή, τα ατυχήματα είναι ελάχιστα. Παρά τα όσα φωνάζουν όλοι οι μη ειδικοί, εγώ πιστεύω, ότι το ατύχημα του Sea Diamont, ήταν ατύχημα, και δεν φταίει το πλοίο αλλά οι ναυτικοί που το οδηγούσαν (καπετάνιος και οι υπόλοιποι) και οι μετέπειτα χειρισμοί του καπετάνιου απαράδεκτοι, ενώ του Σάμινα ενα ατύχημα ανθρώπινου σφάλματος και οι χειρισμοί του καπετάνιου μετά το συμβάν οι καλίτεροι δυνατοί. Καμια φορά δεν βλάπτει η ψυχραιμία.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΦΑΣΙΣΜΟΣ: ΤΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ

ΑΤΟΜΙΚΟ ΡΟΛΟΙ