ΔΙΕΞΑΓΕΤΑΙ ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΑΞΙΚΟΣ ΚΙ ΕΧΩ ΔΙΑΛΕΞΕΙ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ




Όταν ξεκίνησε η εννεάμηνη απεργία των Χαλυβουργών , πολλοί από τους φίλους του ΣΥΡΙΖΑ, και άλλων που ψήφισαν ΑΝ ΕΛ, ΠΟΤΑΜΙΑ κλπ δεν βρήκαν ούτε ένα ψήγμα ευαισθησίας για να συμπαρασταθούν στους ηρωικούς Χαλυβουργούς...


'Έβλεπα μάλιστα τότε ποστ μερικών που ενοχλούνταν επειδή καθυστερούσαν να πάνε στις δουλειές τους, που αυτοί οι «τεμπέληδες» έκλειναν τον δρόμο μπροστά από την Πύλη (...)


Έβλεπα κι άλλους που έβγαζαν φλύκταινες με τις σημαίες του ΠΑΜΕ.. Λες και οι κομμουνιστές έχουν λέπρα, ή λες και όλοι οι απεργοί ήταν Κομμουνιστές… Μόνο ο Σιφωνιός ήταν κομμουνιστής στην Χαλυβουργία, για του λόγου το αληθές, πριν την Απεργία…


Το σύνθημα τότε : ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΙΑ ΧΑΛΥΒΟΥΡΓΙΑ υπονομεύτηκε κυρίως από τις «αριστερές» δυνάμεις... Μετά ήρθε η επάρατος Δεξιά και ο Σαμαράς και μας έκανε το βίο αβίωτο... έστειλε τα ΜΑΤ, έριξαν χημικά και ξύλο. Αλλά και πάλι αυτά δεν «συγκίνησαν» τους κομ ιλ φο «αριστερούς»...


Γιατί να ευαισθητοποιηθούν που μια χούφτα εργάτες κρατώντας ψηλά την σημαία της ταξικής πάλης αντιστέκονταν και δεν ήθελαν να γίνουν δούλοι στο 21ο αιώνα…


Σήμερα οι ίδιοι άνθρωποι, παρέα με χρυσαυγίτες και άλλα ύποπτα στοιχεία (και στοιχειά) με ζαλίζουν από το πρωί ,με ανόητα πετίσιον, με βρίζουν, με κάνουν πλοκ (χιεστηκα) επειδή δεν προσκυνάω το σύστημα που μας εξαθλιώνει όλους.. Επειδή δεν χαραμίζω την ευαισθησία μου, να αποδεχτώ το 70% του μνημονίου και να διαδηλώσω κατά της Γερμανικής «κατοχής» και υπέρ της πατρίδας μου…


Να σας πω γιατί. Επειδή αγαπώ την πατρίδα μου.(μην ειν οι κάμποι και τ’ άπαρτα ψηλά βουνά; ) Επειδή στην Ελλάδα το 1% κατέχει το 56, 6 % του πλούτου που παράγει το υπόλοιπο 99%. Επειδή δεν εξυπηρετούνται τα δικά μου συμφέροντα με την εξυπηρέτηση του χρέους.


Επειδή το χρέος δεν το δημιούργησα εγώ, για να το αποπληρώνουν τα παιδιά μου…


Επειδή δεν θα υπερασπιστώ την ανύπαρκτη δημοκρατία της αστικής τάξης... Επειδή διεξάγεται πόλεμος ταξικός κι έχω διαλέξει στρατόπεδο...


Είμαι στο πλευρό των κάθε φορά «ηρωικών Χαλυβουργών»...


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΦΑΣΙΣΜΟΣ: ΤΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ

ΑΤΟΜΙΚΟ ΡΟΛΟΙ