«Χρυσοφόρα»... κουτουλιά

Στην παγκόσμια πιο κερδοφόρα επιχείρηση, που λέγεται επαγγελματικό ποδόσφαιρο και με βάση τη λογική της ολοκληρωτικής εμπορευματοποίησης, που τη συνοδεύει, τα πάντα είναι πιθανά. Ακόμα και η εμπορική εκμετάλλευση μιας στιγμιαίας λαθεμένης ανθρώπινης αντίδρασης, έστω και εάν αυτή έγινε στην πιο ακατάλληλη στιγμή. Πιο συγκεκριμένα, αν και έχουν περάσει 6 μήνες από το Παγκόσμιο Κύπελλο και τον τελικό ανάμεσα στην Ιταλία και τη Γαλλία, κάποιοι ακόμη θέλουν να πλουτίσουν εκμεταλλευόμενοι την περίφημη κουτουλιά του Ζινεντίν Ζιντάν στον Μάρκο Ματεράτσι.

Οπως για παράδειγμα ο 28χρονος Ιταλός σχεδιαστής Αλεσάντρο Φεράρι, ο οποίος δημιούργησε ειδική γκάμα ρούχων, αποτελούμενη από μπλούζες και πουλόβερ, με θέμα το επεισόδιο του «Ζιζού» με τον αμυντικό των παγκόσμιων πρωταθλητών. Στα ρούχα φαίνεται ένας άνδρας να χτυπάει με το κεφάλι κάποιον, όπως έγινε δηλαδή στο 110ο λεπτό της αναμέτρησης στο Βερολίνο.

Οπως υποστηρίζει ο Φεράρι, δημιούργησε τη συγκεκριμένη σειρά ρούχων για να φέρει ένα σημαντικό κέρδος στην εταιρεία του. Η συνέχεια της δήλωσής του ότι ήθελε και να περάσει ένα κοινωνικό μήνυμα κατά της βίας μάλλον είναι... πλεονασμός του σχεδιαστή.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ